sunnuntai 25. marraskuuta 2018

Success kalenterin avulla omien menojen ja tulojen seurantaa

                                *Yhteistyössä Daintys*

Olen jo vuosia käyttänyt puhelimen kalenteria ja jos minulla on ollut käytössä tavallinen kalenteri siinä on pitänyt olla joku juttu joka minua kiinnostaa. Tässä Success 2019 kalenterissa tämä juttu löytyy ja se on managerointi omien menojen seurantaan. Olen tietoinen omasta taloudellisesta tilanteestani ja pidän vahvuutenani sitä että hoidan talouteen liittyvät asiat mallikkaasti. Tästä huolimatta minua kiehtoo paljon tämä uusi Success kalenteri. Kalenteri on tehty yhteistyössä Rahanaisten kanssa joka on Suomen talousopetuksen tuki ry:n tavaramerkki. Jokaisesta myydystä kalenterista käytetään osa lasten ja nuorten talousopetuksen tukemiseen.
Aion kirjata nyt viikottain ja kuukausittain  tulot ja menot. Kalenterin mukana on Workbook jonka tarkoituksena on olla tavoitteita ja taloutta edistävä työkirja. Selailin työkirjaa ja se piti sisällään tehtäviä ja ajatuksia jotka ohjaavat kohti tavoitetta. Erittäin mielenkiintoista ja kiehtovaakin tosin ongelmana on että tuo tulovirta on minulla vain niin pieni :) mutta jos pienin askelin kohti tavoitetta, eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu. Kalenterissa on myös mm. treenipäiväkirja mutta sen jätän itse suosiolla täyttämättä.







Kalenteriin on saatavilla myös nahkakansia. Kalenteria myy Daintys "Nopea ja luotettava kalenterikauppa" joka on kahden naisen yritys Hyvinkäältä.

Daintys verkkokauppaan pääset tästä

        ❤Kiitos yhteistyöstä DAINTYS

       

26 kommenttia:

  1. Kivan ja tyylikkään näköinen kalenteri!
    Mukavaa sunnuntaita sinulle Kristiina.

    VastaaPoista
  2. Mielenkiintoista! Minä merkkaan myös ylös jokapäiväiset menot ja tulot....Se on ihan hauskaa hommaa ja näkee konkreettisesti mihin ne rahat oikein menee :-) Mukavaa kun olit liittänyt tähän kuvia aukeamasta, kalenterissa oli kivasti laitettu eri osa- alueita näkyviin. Mukavaa päivän jatkoa!

    VastaaPoista
  3. Ompa näppärä kalenteri, taidan jättää perinteisen Paolo Coelhon hankkimatta ja sijoittaa tähän. Kiitos vinkistä! :)

    VastaaPoista
  4. Paperiset kalenterit on mun makuun, vaikka käytänkin myös kännykän kalenteria. Kuitenkin paperikalenteri on jotenkin konkreettisempi:)

    VastaaPoista
  5. Onpa tyylikäs kalenteri!
    Kivaa uutta viikkoa!

    VastaaPoista
  6. Kiva kalenteri! Ja tuo Tulot/menot-kirjaus kuulostaa aika jänskältä. Selvittääköhän se lopulta jotain itsellekin yllättävää(?). Luulen, että minulle saattaisi niin käydä...

    VastaaPoista
  7. Voi miten kiva kalenteri;) Leppoisaa alkavaa viikkoa♥

    VastaaPoista
  8. Kuulostaa varsin näppärältä kalenterilta. Pitääpä kurkistaa tuota verkkokauppaa :)

    VastaaPoista
  9. Pidän itse paperikalenterista se on kyllä aina seinämalli. Siihen merkkaan aina menemiset ja muistamiset, alleviivaan nimipäivät ja kirjoitan syntymäpäivät . Mutta tämä on varmasti hyvä niille ketkä tykkää käsikalenterista. Ja ajatus mitä parhain. Kiitos sinulle ja mukavaa alkavaa viikkoa.

    VastaaPoista
  10. Kuulostaa kivalta kalenterilta!
    Hyvää uutta viikkoa!❤️💕

    VastaaPoista
  11. Tää on niin mahtava kalenteri! Odotan että pääsen täyttämään tätä kun päivät alkavat jo ensi kuusta!

    VastaaPoista
  12. Näppärän kuuloinen kalenteri. Olen sen verran vanhanaikainen, etten kännykän kalenteria käytä, vaan ihan paperista :)

    VastaaPoista
  13. Vaikuttaa kivalta ja hyödylliseltä kalenterilta. Jos sinua kiinnostaa nainen ja talousasiat, niin suosittelen Unna Lehtipuun kirjaa Timanttipesula. Vaikka minäkin olen aina ollut tarkka taloudenhoidossani, niin tämä avasi hienosti ajatuksia ja uskomuksiani rahasta.

    Iloa viikkoosi Kristiina :)

    VastaaPoista
  14. Hieno kalenteri, mä käytän puhelimen kalenteria tykkään.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.