keskiviikko 19. syyskuuta 2018

15 asiaa joita et tiennyt minusta

Huh! No aloitetaan...


1. Sain ylioppilaskokeissa saksan kuuntelun läpi vaikka en ymmärtänyt tuon taivaallista.

2. Pelkään hiiriä ihan hirveästi! Kun taas käärmeet ja muut ötökät on ihan ok.

3. Osaan soittaa pianoa.

4. En ole aina ollut eskariope, olen myös ollut perhepäivähoidon ohjaaja.

5. Nuoruudessani minulla oli 4 vuoden ajan poikaystävä, jolla oli moottoripyörä, joten Honda 700 ja Kawasaki 1300 on tuttuja juttuja.

6. Olen ollut 3 kertaa vuorotteluvapaalla vuoden kerrallaan.

7. Olen aika näpsäkkä raha-asioissa. Tiedän tarkkaan talouteni.

8. Haaveilen, että voisin jättää eskariopen työt ja tehdä vielä jotain muuta ennen eläkevuosia.

9. Olen keittiössä kuin Liisa Ihmemaassa. Jamie Oliver ei ole minun keittiössä käynytkään.

10. Olen 171 cm pitkä.

11. Haaveilen ulkoporeammeesta tai paljusta pihaan.

12. Kerran yksi puhelinmyyjä sanoi minulle, että minulla on miellyttävä puhelinääni joten alkaisinko myymään koirien tarvikkeita.

13. Olen surkea kartanlukija. Yleensä siivosin käsilaukkua tai laitoin huulipunaa risteyksen kohdalla missä piti kääntyä. Onneksi nyt on navigaattorit.

14. Olen järjestelmällinen. Kotini on aina siisti. Puutarha ei kuitenkaan saa olla kovin sliipattu, se saa olla hiukan villiintynytkin. Mielestäni on näin tunnelmallisempi.

15. Kun olin juhlistamassa 50 v päiviäni Kööpenhaminassa. Menin junalla vahingossa lentokentältä Ruotsiin metrolipulla vaikka piti mennä hotelliin. Luulin junaa metroksi. Konduktöörillä oli naurussa pitelemistä. Enkä edes ollut kuoharia korkannut.



Otapa haaste vastaan jos et tätä vielä ole tehnyt❤


29 kommenttia:

  1. Hauska haaste:) Täällä myös yksi järjestelmällinen huushollinhoitaja, joka jättää puutarha- ja pihahommat mielellään osaavamman ja viitseliäämmän käsiin;)
    Kivaa päivää<3

    VastaaPoista
  2. Haha, minäkin olen keittiön puolella kuin Liisa Ihmemaassa! :D Hauska vertaus kyllä. Mikä ihme tätä Bloggerin kommentointia riivaa, kun en voi kommentoida omalla tililläni? Vaatii vielä tunnistamaan kaikenlaisia kuvia, etten vaan ole robotti. Vähän rasittavaa...

    VastaaPoista
  3. Ykköskohta oli ihan paras :D. Ja metrolipulla junassa matkustaminen :D.

    Hauskoja juttuja.

    VastaaPoista
  4. Kiva haaste ja mukavaa lukea vastauksesi.

    VastaaPoista
  5. Olipa hauska lukea tätä! :)
    Kiva haaste! Tämä voisikin olla kiva myös itse tehdä, katsotaan!

    Mukavaa torstaita! <3

    VastaaPoista
  6. Kiva oli lukea näitä vastauksiasi:)Hih, hauska tuo junajuttu;D

    VastaaPoista
  7. Sun juttuja kun lukee niin tulee mieleen sanonta tekevälle sattuu :)
    Virkavapaa alkaa kuulostaa koko ajan vain paremmalta. Olen miettinyt sitä, että jaksanko tehdä työtäni eläkeikään asti ja joka kerta vastaus on EI. Pitää siis alkaa miettimään, että mitä sitä haluaisi tehdä sitten "isona".

    VastaaPoista
  8. Olipa Kiva lukea tätä. Muutama mullekin tuttu kohta oli. Ihanaa viikonloppua ❤️

    VastaaPoista
  9. Kiva postaus :) Minullakin on ollut haaveena tehdä nyt jotain ihan muuta, mitä tein aiemmin työkseni. Juttuhan on vain niin, että olen niin kiireinen, etten ehdi ainakaan tällä hetkellä. Mukavaa viikonloppua!!

    VastaaPoista
  10. Olipa mukavaa luettavaa. Tämän haasteen voisin joskus toteuttaa.

    VastaaPoista
  11. Tämä oli tosi kiva postaus, taidan napata mukaan ;)

    VastaaPoista
  12. Mukavasti vastailit :) Loppuhuipennus oli hauska.

    VastaaPoista
  13. Hauska tutustua Kristiina hieman paremmin!
    Tosi kiva haaste ja jotenkin persoonasi avautui entistä paremmin!
    Pitääköhän ottaa koppi haasteesta!

    VastaaPoista
  14. Näitä haaastepostauksia on kyllä kiva lukea - vaikka ovatkin hieman haastavia tehdä;) Nytkin löytyi sinusta monta uutta puolta - ja muutama jopa sellainenkin, että olisin itsekin voinut samalla lailla kirjata;) Keittiössä olen vallan onneton ja kartanlukutaitooni ei kukaan lähipiirissä ole enää vuosikymmeniin luottanut!

    VastaaPoista
  15. Kiva haaste ja kivat vastaukset.

    VastaaPoista
  16. Kiva saada blogaajista näin kiehtoovaa lisätietoa. Pitää laittaa tämä mielenkiintoinen haaste muistiin ja osallistua joskus. :-) ~Katja

    VastaaPoista
  17. Olipa hauska haaste!
    Minullakin on tosi surkea suuntavaisto, varmasti eksyn vieraassa paikassa vaikka matka olisi kuinka lyhyt tahansa;)
    Mukavaa viikkoa♡

    VastaaPoista
  18. Kiva haaste! Ja hauskat vastaukset!
    Mukavaa uutta viikkoa!😊❤️💕

    VastaaPoista
  19. Hih! Olipa hauska haaste ja kiva lukea jotain uutta sinusta. <3
    Heleää syksyn jatkoa!

    VastaaPoista
  20. Kiva haaste ja on mukava oppia tuntemaan sinua.
    Hyvää viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  21. Khih, mainio haaste kivoine vastauksineen. Voi apua, olisin varmaan ollut ihan paniikissa tuolla Ruotsin seikkailutilanteessa :D Kaikkea sitä voi ihmiselle sattua. Toivotaan, että vielä pääset ennen eläkevuosia tekemään jotain uuttakin <3

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.