torstai 19. lokakuuta 2017

Syyslomayllätys

Minulle sanottiin, että laitapa nyt vain huulipunaa huuliin niin lähdetään! Tein mitä käskettiin ja kohta istuin autossa matkalla Haikon kartanoon. Tänä syksynä olen ollut uudessa työpaikassa ja kaikin puolin olen viihtynyt ja ollut onnellinen, mutta työ on hektistä ja aika raskastakin. Olen aina ennen lomia ihan poikki niin fyysisesti kuin henkisestikin. Tällaiset pienet hemmottelulomat voimaannuttaa ja tuo sitä pientä glamouria elämään.
Haikon kylpylän poreammeiden jälkeen olin kylläkin ruttuinen kun rusina ja Kartanon päivällisen jälkeen pyöreä kuin pallo, mutta hyvin onnellinen!



Istuimme vielä illalla klubilla hetken, paikka oli niin rauhallinen, että ajattelin kohta alkaa bingo ;) Haikon kartanon ympäristö oli hyvin kaunis syksyn ruskassa ja hotelliaamiainen oli aivan ihana. Vilautin vielä lähtiessä Helsingin kaupungin henkilöstökorttia niin hotelliyö maksoi vain 90 euroa. Kotimatkalla poikkesimme vielä Brunbergin tehtaanmyymälään ostamaan suklaata ja marmeladia nam!


Ja viimeisenä vessaselfie, kivanväristä Haikossa!

22 kommenttia:

  1. Ihana yllätys! Kyllä kelpaa lomailla...
    Itse olen istunut koulutuksessa koko päivän ja huomenna jatkuu!
    Kivaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinulle💓Kivaa vkl.Koulutukset on välillä tosi kivoja!

      Poista
  2. Oi ompa kiva lomapaikka ja paljon mukavaa siellä kartanossa ja kylpylässä.

    Kävin kesällä retkellä Porvoossa ja Haikossa myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis oli paikka ja teki kyllä tehtävänsä virkistymisen suhteen🌼

      Poista
  3. Olipa kiva syysloma yllätys!❤️
    Varmasti oli ihana nauttia lomaa tuolla.
    Brunbergin tehtaanmyymälässä olisi
    kiva joskus päästä itsekkin käymään.

    Mukavaa viikon jatkoa sinulle!❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli monta vuotta väliä edellisestä Brunbergillä käynnistä..ja hyvä niin..mä en malta millään pysyä erossa suklaista....huh

      Poista
  4. Ihanaa rentoutumista! Minulle tuo Brunbergin tehtaanmyymälä on ihan vaarallinen paikka. Sieltä lähtee liikaa herkkuja mukaan.

    VastaaPoista
  5. Voi ihanuus mikä yllätys♥ Nuo on niin parhaita ja paikka on aivan upea! Ihana että pääsitte tuollaisessa paikassa nautiskelemaan elosta:) Tuo Brunbergin tehdas kuulostaa myös hyvältä:) Oikein kaunista viikonjatkoa!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinulle..Brunberg kiva mutta kohtuullisesti..nyt on suklaata syöty ihan liikaa!

      Poista
  6. Tuollaiset pikku pyrähdykset arjen vastapainona tekevät elämästä elämisen arvoisen!

    VastaaPoista
  7. Kiva Yllätys.
    Haikon kartano on hieno paikka ja olen itsekin siellä mieheni kanssa viettänyt viikonloppua. Ruoka on todella hyvää.

    VastaaPoista
  8. Ihana yllätys! <3
    Työporukalla ollaan oltu joskus vuosia sitten Haikon kartanossa tykyilemässä! Ihana paikka!
    Brunberillä on kyllä niin ihania herkkuja. Kesällä käytiin kanssa vanhan kaupungin pikku putiikissa herkkuja ostamassa Porvoo vierailulla.
    Rentouttavaa viikonloppua!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haikossa onkin yleensä viikolla tyky ha tyhy porukkaa 😊Nyt kun oli syysloma oli hiljaista, mutta tosi virkistävää🌼

      Poista
  9. Ihana reissu sulle järjestetty. Mulla mies on samanlainen ylläreiden järjestelijä. Tykkään siitä niin paljon, siis niistä ylläreistä ja toki siitä miehestänikin ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kivaa❤Pienten ylläreitten jälkeen jaksaa arkea paremmin.Mukavaa viikonloppua💓

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.